Τι κι αν σε πέταξαν στην άκρη « ξεζουμισμένο» νομίζοντας σε πια…
Τι κι αν δεν σεβάστηκαν το πόσες φορές έχεις κάνει το γύρο της γης….
Τι και αν ακόμη ξέχασαν τα γέλια, τα δάκρυα, την ανυπομονησία της αγκαλιάς και της προσμονής, κάθε φορά που πετούσες και πηγαινοέφερνες Έλληνες από τη ξενιτιά στην πατρίδα…
Γράφει ο Παν Γερογλής (Ταξχος ε.α.)
Τι και αν ακόμη δεν θυμούνται πως σκιρτούσαν με το που έμπαιναν μέσα στο ασφαλές σου κήτος και ένιωθαν ότι ήταν ήδη στην πατρίδα…
Τι κι αν ακόμη αγνοούν πως τους μετέφερες με ασφάλεια στα πιο μακρινά μέρη σε πέντε ηπείρους, έχοντας δει με τα μάτια των πτερύγων σου και έχοντας πατήσει με τα πέλματα των τροχών σου σε μέρη μοναδικά…
Τι και αν δεν τιμούν πιά τους πέντε κύκλους και τη γαλανόλευκη που ως γνήσιος πρεσβευτής επέδειξες σε όλα τα μήκη και πλάτη της υφηλίου….
Τι και αν νομίζουν ότι σε «ξεδόντιασαν» βγάζοντας σου τους κινητήρες….
ΕΣΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΥΕΛΛΑ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΣΟΥ
ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ !!
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΟΙΜΟΙ..!!…
ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΩΝ ΑΙΘΕΡΩΝ….ΕΙΣΑΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ..!!..
ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ…ΚΟΜΜΑΤΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ..!!…
Υ.Γ. 1: ” ……Πῶς κατήντησε ὁ κόσμος! Καὶ στὰ Φάρασα καὶ στὴν Ἤπειρο γηροκομοῦσαν ἀκόμη καὶ τὰ ζῶα. Καλὰ τὰ μουλάρια, ἀλλὰ καὶ αὐτὰ τὰ ζῶα ποὺ τὸ κρέας τους τρωγόταν δὲν τὰ ἔσφαζαν. Τὰ γέρικα βόδια λ.χ. μὲ τὰ ὁποῖα ὄργωναν, τὰ σέβονταν, τὰ περιποιοῦνταν, τὰ γηροκομοῦσαν, γιατὶ ἔλεγαν: «Φάγαμε ψωμὶ ἀπὸ αὐτά». Δηλαδὴ τὰ ζῶα ποὺ ἦταν ἐργατικὰ καὶ δούλευαν στὸ χωράφι εἶχαν καὶ καλὰ γεράματα. Καὶ τότε οἱ ἄνθρωποι δὲν εἶχαν τὰ μέσα ποὺ ἔχουν σήμερα. Ἔπρεπε μὲ τὸν χειρόμυλο νὰ ἀλέθουν τὸ ρόβι, νὰ τὸ κάνουν ψιλό, γιὰ νὰ μπορῆ τὸ καημένο τὸ γέρικο βόδι νὰ τὸ φάη. Ὁ σημερινὸς ὅμως κόσμος ξέφυγε, · ἀνθρώπους δὲν γηροκομοῦν, ποῦ νὰ γηροκομήσουν τὰ ζῶα!”…..
Ἅγιος Παΐσιος ο Ἁγιορείτης
και οποιος κατάλαβε, καλά κατάλαβε…
Υ.Γ2.: Το «Olympic Eagle» (SX-OAB) Boeing 747-200, στο οποίο πέρασαν κυβερνήτες και συγκυβερνήτες και πολλοί πιλότοι ε.α. της ΠΑ, είναι σήμερα το μοναδικό Jumbo στην Ελλάδα, και είχε αποκτηθεί καινούριο από την Ο.Α το 1973 ( το “αδελφό” του Α/Φ ήταν το πανομοιότυπο 747-200 SX-OAA, με το όποίο σημειώθηκε το περιστατικό απώλειας κινητήρα κατά την απογείωση του για Ν.Υόρκη, την 9/8/1978, με κυβερνήτη τον αείμνηστο και θρύλο Σήφη Μιγάδη).
Παρότι αποτελεί πολύτιμο αεροπορικό και ιστορικό κεφάλαιο, παραμένει απροστάτευτο στην γωνία του Α/Δ του Ελληνικού, δίπλα στο γκολφ Γλυφάδας.
Η χωρητικότητα του ήταν 426 επιβάτες, σε δύο θέσεις: διακεκριμένη και οικονομική, ενώ είχε και άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως την χωροταξική κατανομή του σε ζώνες με ονομασίες από την Ακρόπολη των Αθηνών. Δομικά παραμένει σε καλή κατάσταση, όπως και στο εσωτερικό της ατράκτου. Έχουν αφαιρεθεί και πωλήθηκαν στο εξωτερικό οι κινητήρες του, ενώ ομοίως έχει ¨κανιβαλιστεί¨και το πιλοτήριο με αφαίρεση πολλών οργάνων και συσκευών.
Με την πρόσφατη συσσώρευση μεγάλων ποσοτήτων χιονιού στο πίσω μέρος της ατράκτου και πιθανόν σε συνδυασμό με μια ριπη ανέμου μεγάλης έντασης , ανασηκώθηκε το ρύγχος και ήρθε σε “φάση απογείωσης” (συμβολίζοντας παράλληλα και την αντίσταση του στα τεκταινόμενα που αφορούν και το μέλλον του, θα προσέθετα.)..Ο Γίγαντας λοιπόν βρήκε νέο σημείο ισορροπίας που φαίνεται “να του αρέσει” και αυτό, θυμίζοντας του κάτι από τα παλιά…Χωρίς αυτό νασημαίνει ότι δεν μπορεί να ισορροπήσει ξανά στην πρότερη θέση του, στηριζόμενος και στο ρηναίο σκέλος του..
Υπόψιν ότι κανονικά τα αεροσκάφη προς φύλαξη, πρέπει να είναι σταθερά ασφαλισμένα, πτέρυγες και άτρακτος με σταθερά συρματόσχοινα στο έδαφος, ιδιαίτερα κατά την εκδήλωση έντονων καιρικών φαινομένων, καθόσον δεν είναι καθόλου απίθανο σε μιά ισχυρή ριπή ανέμου-ανέμους μεγάλης έντασης και ταχύτητας, το Α/Φ να πετάξει…Εξάλου για αυτή τη “δουλειά” φτιάχτηκε και αυτη τη δουλειά (άντωση) αναλαμβάνουν να φέρουν σε πέρας οι πτέρυγες του…
Καταβάλλεται προσπάθεια από το ΠΟΛΚΕΟΑ (Πολιτιστικό Κέντρο Ολυμπιακής Αεροπορίας, το οποίο αποτελεί ιδιωτική πρωτοβουλία πρώην εργαζομενων και φίλων της ΟΑ), να διασωθεί το Α/Φ μαζί με άλλα, και να ιδρυθεί μουσείο πολιτικής αεροπορίας. Πρόσφατα ο Γίγαντας των αιθέρων είχε δρομολογηθεί να πάει για σκραπ και εξ όσων γνωρίζω την “εχει γλυτώσει” προς το παρόν…
Οι τελευταίες κυβερνήσεις όταν παραχώρησαν το Α/Δ του Ελληνικού για να γίνει πάρκο, ουρανοξύστες, καζίνο, πολυτελή διαμερίσματα και προσφάτως και οικόπεδα, παραχώρησαν και όλα τα κινητά και ακίνητα που ευρίσκονταν εντός αυτού…
Αναρωτιέμαι αν οι ιστορικές μνήμες και η κληρονομιά που κουβαλάει με τη γαλανόλευκη και τους ολυμπιακούς κύκλους, βαρύνουν λιγότερο στην αξιακή μας ζυγαρια, από ότι λίγες ψωροχιλιάδες ευρώ από την αξία του ως scrap!!
Η σήψη και η παρακμή είναι παρούσα κάθε μέρα μπροστά μας και φτάσαμε στο σημείο ακόμη και τα “άψυχα” (ποιός το λέει αυτό ..??) να εναντιώνονται και να ορθώνουν το ανάστημα τους!!…..Εσύ?…??..
#save the giant#