ΤΟΥ 747 SX–OAB
Το Πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων Ολυμπιακής Αεροπορίας (ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α.), πραγματοποίησε εκδήλωση με στόχο την προώθηση της ιστορικότητας του χώρου, την αναγκαιότητα ίδρυσης Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας στο Ελληνικό και την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης στον παραπάνω στόχο.
Στην εκδήλωση της 8ης Δεκεμβρίου 2014 (ημέρα πρώτης πτήσης του 747 SX-OAB) 40+1 χρόνια μετά, πραγματοποιήθηκε αναπαράσταση της πρώτης πτήσης του Jumbo του Ωνάση.
Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ε.Ε. που δεν διαθέτει Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας, ενώ «διαθέτει» ιστορία 83 και πλέον χρόνων από την είσοδο της χώρας στις εμπορικές αερομεταφορές.
Δεκατρία χρόνια μετά το τέλος του αεροδρομίου στο Ελληνικό και 10 χρόνια μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, είναι καιρός να γίνει πραγματικότητα το Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας.
Το ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α., το 2011, παρουσίασε στο κοινό (εγκαίνια Μουσείου), πάνω από 20.000 εκθέματα που έχει συγκεντρώσει, καθώς και τα αεροσκάφη που έχει στην κατοχή του, Β727, Β737 και το JUMBO B747.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν:
– Ο εκπρόσωπος της κας Ρένας Δούρου (Περιφέρειας Αττικής), Αντιπεριφερειάρχης, κ. Χρήστος Καπάταης
– Από το δήμο Γλυφάδας, ο Δήμαρχος, κ.Γιώργος Παπανικολάου και οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Γιάννης Τζούβαλης και Δημήτρης Ακρίβος.
– Από το Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης, ο Δημοτικός Σύμβουλος, κ.Φίλιππος Καρπούζας
– Αντιπροσωπεία του Δήμου Αλίμου
– Ο Αντιπτέραρχος (Ι) ε.α. – Δρ Ε.Μ.Π, κ.Γιώργος Γερούλης
– Ο Συνδέσμος Συνταξιούχων Ε.Α.Π.Α.Ε., με τη Γεν.Γραμματέα κα Βαλίνα Κατσιούλα και τα μέλη κ.κ. Ανδρέα Σπυρόπουλο και Γιώργο Βενέτη
– Ο Σύνδεσμος Ελληνίδων στον Τουρισμό με την πρόεδρο κα Βασιλοπούλου Μαντζιβελάκη Ειρήνη και τη Γενική Γραμματέα, κα Γεωργία Μπάρτζου
– Ο νομικός σύμβουλος του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α., κ. Λάμπρος Δήμου
– Αντιπροσωπεία της IPMS HELLAS
Την εκδήλωση πρόβαλαν:
– ΖΩΝΤΑΝΑ από το STAR και την εκπομπή “LIVE U” της κας Πόπης Τσαπανίδου
– ΡΕΠΟΡΤΑΖ του ΑΝΤ1 (κα Φαίη Χρυσοχόου) για παρουσίαση στο Δελτίο Ειδήσεων των 20.00 (κα Μαρία Χούκλη)
Υποστηρικτές της εκδήλωσης: Olympic Air – Aegean Airlines «Μπενετάτος» Μεταφορές |
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τους εθελοντές, που δούλεψαν πολύ σκληρά για να πραγματοποιηθεί αυτή η εκδήλωση (συντήρηση και καθαρισμό αεροπλάνου), καθώς και τους εθελοντές (σύνολο 41 άτομα) στα πληρώματα cockpit, καμπίνας και προσωπικό εδάφους, οι οποίοι με τις στολές τους συνέβαλαν σε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα της αναπαράστασης της πρώτης πτήσης προς Νέα Υόρκη του συγκεκριμένου αεροσκάφους.
Κυβερνήτες:
Κωνσταντόπουλος Χρήστος
Λαλούσης Νικόλαος
Καραμαλάκης Εμμανουήλ
Ιπτάμενος Μηχανικός:
Περιμένης Φίλλιπος
Τεχνικό Προσωπικό:
Νίκου Δημήτρης |
Καραντάς Αντώνης |
Στεφανίδης Χριστόφορος |
Μάναρης Γιώργος |
Πλήρωμα Καμπίνας:
Στεφάνου Σταυριανή (Υ.Θ.Ε.) |
Αμπατζής Αλέξανδρος |
Καλοφώνου Σοφία |
Καραβουσιάνη Άρτεμις |
Καραμαλάκη Μαρία – Ειρήνη |
Κατσογιάννου Μαντώ |
Λέκκα Κατερίνα |
Μπιμπίκου Ελένη |
Παπαδημητρίου Νατάσα |
Σακκάτου Εύα |
Τσαλίκη Ελένη |
Φωτίου Ελένη |
Προσωπικό Εδάφους:
Καρακατσάνη Κυριακή (Υ.Π.Ε.) |
Μαρινάκη Κατερίνα |
Δακτυλίδη Άννα |
Ματθαίου Μαίρη |
Δήμου Γωγώ |
Τζορντανίδου Αργυρώ |
Γριντάκη Αφροδίτη |
Δήμου Κωνσταντίνα |
Κωτσάκη Ιωάννα |
Σηφάκη Πόπη |
Μανουσάκη Ελευθερία |
Αγγελίδου Εύη |
Μπράβου Θεοδώρα |
Περάκη Μαρία |
Σπυροπούλου Μαρία |
Καρακατσάνης Κωνσταντίνος |
Χήρας Δημήτρης |
Ματθαίου Νίκος |
Μάναρης Γιώργος |
Δημολιάτης Μιχάλης |
Δημητρακοπούλου Ιωάννα |
Δημολιάτης Κωνσταντίνος |
Λογοθέτη Τζένη |
Χατζηνικήτα Κατερίνα |
Αφήγηση πτήσης
(από την Άννα Δακτυλίδη)
Καλή σας μέρα, καλώς ήλθατε
Το Πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων Ολυμπιακής Αεροπορίας, πραγματοποιεί αυτή την εκδήλωση με στόχο την προώθηση της ιστορικότητας του χώρου, την αναγκαιότητα ίδρυσης Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας στο Ελληνικό και την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης στον παραπάνω στόχο.
8 Δεκεμβρίου 1973, ήταν ημέρα της πρώτης πτήσης του 747 SX-OAB. 40 + 1 χρόνια μετά, πραγματοποιούμε αναπαράσταση αυτής της πρώτης πτήσης του JUMBO του Ωνάση.
Η Ελλάδα, είναι η μοναδική χώρα στην Ε.Ε. που δεν διαθέτει Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας, ενώ «διαθέτει» ιστορία 83 και πλέον χρόνων από την είσοδο της στις εμπορικές αερομεταφορές.
Δεκατρία χρόνια μετά το τέλος του αεροδρομίου του Ελληνικού και δέκα χρόνια μετά τους ολυμπιακούς αγώνες, είναι καιρός να γίνει πραγματικότητα το Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας.
Την εκδήλωσή μας τιμούν με την παρουσία τους οι:
.
.
Καλούμε τον πρόεδρο του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α., κ. Βασίλη Τσατσαράγκο.
.
.
Βρισκόμαστε στο Ελληνικό, στο χώρο του Ανατολικού αεροδρομίου. Τα γραφεία δίπλα στα αεροσκάφη μας, αποτελούσαν στο παρελθόν το χώρο των VIP ιδιωτικών αεροσκαφών.
Από τα αεροσκάφη που βλέπετε μπροστά σας, τα τρία της Ο.Α., είναι το Β747 και το Β727, τα οποία αγοράστηκαν από τον Ωνάση και το Β737 που αποκτήθηκε το 1975. Είναι το πρώτο Β737 αφότου η Ο.Α. είναι ο δημόσιος Εθνικός Αερομεταφορέας. Και τα τρία αεροσκάφη αγοράστηκαν από το ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α., όταν τέθηκαν εκτός πλοημότητας. Στόχος: το Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας.
Πριν ξεκινήσει η πτήση μας, θα θέλαμε να σας πούμε δύο λόγια για την ιστορία του Β747. Είναι το SX-OAB, SERIAL NBR 20825 και LINE NBR 223, δηλ. το διακοσιοστό εικοστό τρίτο αεροπλάνο της BOEING. Η πρώτη δοκιμαστική πτήση του είναι 12/10/1973. Παραδόθηκε και εντάχθηκε στο νηολόγιο της Ο.Α. στις 07/12/1973 και έκανε την πρώτη του πτήση με την Ο.Α., στις 08/12/1973.
Στο σημείο αυτό θέλουμε να τονίσουμε ότι, η εξαιρετική ποιότητα εργασιών στη συντήρηση των α/φών κατέταξε παγκόσμια την Ο.Α. στην τρίτη θέση στην ασφάλεια των πτήσεων μαζί με τους κυβερνήτες, το πλήρωμα καμπίνας και το προσωπικό εδάφους.
Κάθε πτήση, για να πραγματοποιηθεί με ακρίβεια και ασφάλεια, συνεργάζονται και συντονίζονται εκπαιδευμένοι και έμπειροι υπάλληλοι από πολλά τμήματα. Για τις ανάγκες όμως της αναπαράστασης και για να μην σας κουράσουμε, θα θυμηθούμε μόνο μερικά από αυτά.
Ο υπεύθυνος πίστας και όλοι οι εμπλεκόμενοι υπάλληλοι, βρίσκονται ήδη στο αεροσκάφος.
1. Έχει ξεκινήσει ο ανεφοδιασμός καυσίμων και η φόρτωση εμπορευμάτων και αποσκευών, σύμφωνα με τις διαδικασίες του LOAD – CONTROL.
2. Ολοκληρώθηκε ο καθαρισμός του αεροσκάφους και η τροφοδοσία του CATERING και οι υπάλληλοι παραδίδουν στην προϊσταμένη Π.Θ.Ε.
3. Ο μηχανικός αεροσκαφών, παραδίδει στον κυβερνήτη της πτήσης τη φόρμα τεχνικού ελέγχου του αεροσκάφους.
4. Τώρα, το αεροσκάφος μας είναι έτοιμο να υποδεχθεί τους επιβάτες, αφού πρώτα επιβιβαστούν δύο ασυνόδευτα παιδιά και ας θυμηθούμε την κλασική αναγγελία.
5. Αναχώρηση Ο.Α. της πτήσης ΑΡ.411 για Ν.Υόρκη, επιβίβαση έξοδος 6. Departure Olympic Airways Flight 411 to New York, boarding gate 6.
6. Η επιβίβαση ολοκληρώθηκε και η συνοδός εδάφους επιβεβαίωσε τον αριθμό επιβατών με το STACO και την υπεύθυνη πληρώματος.
7. Ο υπάλληλος πίστας ανεβάζει τα χαρτιά του αεροσκάφους στον κυβερνήτη.
8. Ο κυβερνήτης, σε συνεννόηση με την επιμελητεία, ζητάει άδεια απογείωσης από τον πύργο ελέγχου.
Καλή μας πτήση.
Ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας.
Τέλος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, μπορείτε να αποκτήσετε το μοναδικό λεύκωμα για την πορεία – διαδρομή του εθνικού μας αερομεταφορέα, κατά την περίοδο 1957 – 2007 και έτσι, να ενισχύσετε οικονομικά την προσπάθεια του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α. με στόχο την ίδρυση Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας.
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ
Σεπτέμβριος 1995: ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α.:
Το ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α. ζητά
– Να μην καταστραφούν τα Β727
– Να γίνει αεροπορικό μουσείο ένα από τα παροπλισμένα α/φη της ΟΑ
Απρίλιος 1997: ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α. – Το Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ
25/06/2002: Επιστολή του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ.Βερελή, με την οποία δεσμεύεται ότι θα υποστηρίξει τη δημιουργία Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας από το ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α..
- Δεύτερη σημαντική επιστολή του Υπουργού κ.Βερελή την 19η/02/2003, με την οποία εισηγείται στη διοίκηση της Ο.Α. την παραχώρηση υλικού και συγκεκριμένων παροπλισμένων αεροπλάνων προς το ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α. για τη δημιουργία Μουσείου.
20/03/2003: Επιστολή του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α. προς τον Υπουργό Μεταφορών, με την οποία του γνωστοποιούνται:
1) Ότι ζητήθηκε η παραμονή τριών παροπλισμένων αεροπλάνων στην πίστα του πρώην Ανατολικού Αερολιμένα.
2) Ότι συμφωνήθηκε από την Ο.Α., η παραχώρηση στο ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α. ιστορικού υλικού.
3) Ότι με την οικονομική στήριξη των 4.500 μελών του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α., αγοράστηκε το 737-200 (νηολογίου SX-BCA), που όδευε προς καταστροφή.
4) Ότι αγοράστηκε την 25η/02/2003, το ιστορικό JUMBO 747-200 (νηολογίου SX-OAB) που επίσης όδευε για διάλυση και πώληση ως παλιοσίδερα.
Να σημειωθεί ότι και στη μελέτη της διεπιστημονικής ομάδας υπό τον καθηγητή Ε.Μ.Π., κ.Βασενχόφεν, αναφέρθηκε η αναγκαιότητα ύπαρξης χώρου Μουσείου μέσα στο Μητροπολιτικό Πάρκο.
22/04/2004: Το Τ.Ε.Ε., οργανώνει ημερίδα με θέμα «Αεροδρόμιο Ελληνικού – Μητροπολιτικό Πάρκο Πρασίνου», όπου παρουσιάστηκε η πρόταση για δημιουργία Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας.
01/05/2004: Επιστολή προς Υπουργό ΥΠΕΧΩΔΕ, κ.Σουφλιά, όπου καταθέτουμε την πρόταση του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α. για τη δημιουργία Μουσείου ενταγμένου στο Μητροπολιτικό Πάρκο, που θα γίνει στο πρώην Αεροδρόμιο Ελληνικού.
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΚΑΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ :
Στον Οργανισμό «ΑΘΗΝΑ» Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος.
Στην Κτηματική Εταιρία του Δημοσίου
Στην εταιρία «Τουριστικά Ακίνητα»
Στην Οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων.
Στην Εφορεία Νεωτέρων Μνημείων του Υπουργείου Πολιτισμού.
Στο Υπουργείο Οικονομικών, για τη σύσταση Κοινωφελούς Ιδρύματος, με την επωνυμία «Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας»
Κλείνοντας, αναφέρουμε όλες τις προσπάθειες του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α.. στα 17 χρόνια αγώνα για την ίδρυση Μουσείου.
1) Έγκριση του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών για δημιουργία Μουσείου.
2) Έγκριση από τον Οργανισμό Αθήνας, χώρου παραμονής των ιστορικών αεροπλάνων 747, 727 και 737.
3) Πρόταση στον Υπουργό Πολιτισμού για ένταξη του Μουσείου στο Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης.
4) Εισήγηση στον Οργανισμό Αθήνας, να συμπεριληφθεί το Μουσείο στο Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού.
5) Παραχώρηση εκ μέρους της Ο.Α., ιστορικού υλικού για το Μουσείο.
6) Αγορά, μέσω εκτάκτων εισφορών των μελών του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α., των αεροσκαφών Β-737, Β-727 και Β-747, που περιήλθαν στην ιδιοκτησία μας και διασώθηκαν από διάλυση.
7) Αίτημα προς το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, για ένταξη στο Μουσείο, ακόμα δύο ιστορικών αεροπλάνων, ενός DC-3 (DACOTA) ενός YS-11.
8) Παράδοση από την Ο.Α., της πρώτης λίστας αντικειμένων για του Μουσείο.
9) Προβολή του όλου θέματος από τα Μ.Μ.Ε.
10) Προώθηση συνεργασίας με τους όμορους Δήμους Ελληνικού, Γλυφάδας, Αλίμου, Αργυρούπολης.
11) Δημιουργία Ιδρύματος, που θα συντονίζει τη δημιουργία του Μουσείου.
11) Εκπόνηση σχετικής μελέτης δημιουργίας Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας μέσα στο Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού.
12) 27/5/2009: Υπογραφή της σύστασης Κοινωφελούς Ιδρύματος, υπό τον τίτλο «Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας»
13) 2009: Επιστολή σε Βουλευτές όλων των Κομμάτων, για ορισμό συνάντησης για το Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας.
15) 2/11/2010: Επιστολή Ο.Ρ.Σ.Α., με οριστικοποίηση του χαρακτήρα «Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας», στα πλαίσια του συνολικού σχεδιασμού για το Μητροπολιτικό Πάρκο.
16) 6/4/2011: «ΈΝΑ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ». Εγκαίνια του εκθετηρίου, στην αίθουσα αναχωρήσεων του δυτικού αεροδρομίου Ελληνικού, στα πλαίσια της προώθησης του Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας.
17) ΙΟΥΝΗΣ 2014: Πρόγραμμα συναντήσεων με Υπουργεία – Φορείς – Δήμους, για τη δημιουργία του Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας.
18) 8/12/2014: 40+1 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ – Αναπαράσταση της πρώτης πτήσης του SX –OAB.
feeble-minded. massachusetts vice commission: 300 generic atarax
buy amoxicillin uk buy Amoxicillin amoxil generic
buy amoxicillin online for humans
feeble-minded. massachusetts vice commission: 300 generic atarax
hydroxyzine 25 mg price vistaril uses in pregnancy hydroxyzine hcl 25 mg oral tablet vistaril 25mg capsules atarax 5mg atarax 25mg uk atarax 25 mg film-coated …
dapoxetine online uk
dapoxetine liquid dosage dapoxetine forum cheap Priligy